Hrvatska nogometna reprezentacija poslije Svjetskog prvenstva 2026. trebala bi zaigrati u novom ruhu. Nakon dugogodišnje suradnje s Nikeom, koji je odijevao Vatrene od 2000. godine, na kockastom dresu – još uvijek neslužbeno – javit će se logo Adidasa, koji je HNS-u iznio najbolju ponudu, a Nike ju još uvijek nije ispratio ili nadmašio.

Tako će se Vatreni, čini se, odreći loga pod kojim su propustili samo jedno veliko natjecanje: Svjetsko prvenstvo u Južnoafričkoj Republici 2010. godine.

Nike je, pak, stajao na majici tijekom najvećih uspjeha u povijesti reprezentacije, što ubraja svjetsko srebro (Rusija 2018.) i svjetsku broncu (Katar 2022.), uz to i srebro Lige nacija (2023.), pišu Sportske novosti.

Nakon nadolazećeg Mundijala istječe 10-godišnji ugovor s Nikeom koji je 2016. u ime HNS-a potpisao Davor Šuker, a zatim bi Hrvatska trebala ući u odjeću brenda čiji je prvi promotor bio američki trkač Jessie Owens na Olimpijskim igrama u Berlinu 1936., gdje je osvojio četiri zlatne medalje. Doduše, imao je samo jedan par sprinterica pa ih nije koristio cijelo vrijeme, no za osnivača kompanije Adolfa Dasslera, koji ga je jedva uspio nagovoriti, bila je to velika stvar.

Kako će izgledati dres pod dizajnom Adidasa? U ovom trenu to nitko ne može znati, no sigurno će sadržavati kockice jer radi se o tradiciji koja je nastala i prije osamostaljenja Hrvatske. Hrvati su s takvim lajtmotivom zaigrali 17. listopada 1990. protiv Sjedinjenih Američkih Država u prvoj utakmici u povijesti naše reprezentacije.

Podijeli
Exit mobile version